منتديــات وهم الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هههههههههههههههههههههه للى قلبهم جامد فقط

2 مشترك

هههههههههههههههههههههه للى  قلبهم  جامد  فقط Empty هههههههههههههههههههههه للى قلبهم جامد فقط

مُساهمة  فتحى حركات الأربعاء نوفمبر 05, 2008 3:04 pm

1- مجموعة حشاشين قاعدين يحششو ، كبس عليهم البوليس عملواأكنهم بيصلون وكان جنبهم نار مولعة ، قال لهم الضابط بتعملوا أيه ، قالوا بنصلي يا باشا ، طيب والنار دي عشان إيه ، فقالوا دي النار عشان اللي ما بيصليش

2- احووووووول قرر يهرب من المدرسة راح غرفة المدييير

3- مرة جني أحول كان عايز يدخل جسم آدمي دخل في عمود النور

4- مرة واحد رخم اوى ماشى فى شارع فاضى لقى راح عند عمود النور وقال للعمود تعالى كدة شوية والنبى

5- مرة واحد مصري قاعد يصلي وسمع اثنين يمدحون صلاته قطع صلاته والتفت عليهم وقالهم كمان انا صايم :d

6- مرة واحد بلادياتنا دخل صيدلية قال للدكتور ادينى 5 عيش الدكتور قالو حضرتك دى صيدلية البلديات قالو مليش دعوة انا عايز 5 عيش الدكتور قالو دى للادوية بس البلديات قال مليش دعوة انا عايز 5 عيش اخر لما زهق الدكتور راح يتكى لابن عم البلديات قولو عجبك كدة ابن عمك جاى بيقولى هات 5 عيش فى الصيدلية ينفع الكلام دا ابن عم البلديات قالو سيبك منو دا اهبل ادينى بجنية جبنة Very Happy

7- واحد بارد اوى ركب اوتوبيس لاقى واحدة حلوة اوى فى قاعدة فى الاوتوبيس غمزلها غمزيلتو ضحكلها ضحكتلو قالها انزلى المحطة اللى جاية نزلت راح قاعد مكانها

8- واحد بلديات رجع لزوجتة قال لها الحمار ضاع منى قالتله متزعلش دخلتك علينا ب 100 حمار

9- مرة واحد اقرع خلف ولد سماه شعراوى

10- مرة واحد بارد واقف فى الشارع لاقى واحدة حلوة لابسة جزمة بيضة حب يعاكسها قلها نهارنا زى الجزمة

11- واحد بخيل اوى اوى اوى ابوة كان تعبان راح المستشفى علشان يزور ابوة لقى مكتوب على الباب ادفع قال لنفسى لا كدة انا اجى وقت تانى

12- مرة اتنين قرع كانوا بيتخانقو على مشط

13- واحد غبى دخل مسابقة اسرع رسمة رسملهم فى الورقة نقطة . المدرس بيقولو اية دا الولد قالو لا دا فيل بس جاى من بعيد

14- واحد بلدينا لاقى خاتم سليمان جية يفرك الخاتم موت العفريت

15 - واحد بلدينا اتغنى ربنا كرمه واشترى عمارة علشان يقف فيها بواب

lol! ازيك بجا lol!

فتحى حركات

هههههههههههههههههههههه للى  قلبهم  جامد  فقط Empty رد: هههههههههههههههههههههه للى قلبهم جامد فقط

مُساهمة  ملك الرومانسيه الخميس يونيو 10, 2010 7:19 am

هههههههههههه
مشكور اخوي فتى
على الموضوع الرائع
تقبل مروري لاهنت
ملك الرومانسيه
ملك الرومانسيه

- مواضيع مماثلة